astridnkamila

Vill man vara fin så får man lida pin

Kategori: Allmänt

Hejhej! Dålig uppdatering, förlåt! Har haft en massa prov typ som spanska provet igår. Jag tror att det gick hyfsat (hoppas jag..) det var lite grammatik uppgifter och sedan skulle man typ skriva en lång dialog om vad som hade hänt under sommaren. Usch, fick hjärnsläpp och stakade mig vid varenda ord men vår lärare är för snäll och säger nästan orden rakt till oss ;)
 
Idag så hade vi skolfotografering, vilket vi INTE hade i måndagssom jag skrev här på bloggen. Han inte sminka mig och hann inte ta med mig smink heller så jag fick va 'A la natural' på fotot. Men det är ju bara enskilda så vad gör det. Hade på mig svarta byxor, grått linne och en svart kavaj med mina vita converse. Måste skaffa en egen kavaj, så snyggt och bekvämt! Men hade lite smålockigt hår och mina pärlörhängen iallafall. Får se hur det blev sen, hoping for the best!
 
Annars då?  Jo, skoldagen var bra men seg och speciellt när jag hade ont i huvudet. Fick mer ont i huvudet när Viktoria gjorde en komplicerad och vacker fläta på mig för hon flätar väldigt hårt (ja, jag är förbannat håröm!) men det blev ju fint i slutändan iallafall, känns som en krona haha! Har dock inte orkat ta ut den för även det kommer ju ta lång tid -.- ;) Har jag sagt att jag älskar flätor? Långa & korta, tjocka & smala and so on. Förresten så får man ju prinsess lockar om man har det tillräckligt länge.
 
Ska nog snart sticka till fritidsgården och bara ta det lugnt. Inget plugg utan bara trevliga människor. Det är MITT fredagsmys, hänga på fritidsgården och proppa i mig godis och mat! Eller nej inte proppa, det var lite överdrivet :) 
 
Hejdå! /Astrid
 
Ignonera min liknande puckelrygg som tar över bilden. Dålig kvalle också tyvärr :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: