astridnkamila

Mango

Kategori: Allmänt

Jag beställde en t-shirt och en väska på mangos hemsida i lördags, och paketet har just kommit hem till mig! 
 
Sen skulle vi förresten dansa på gympan...något som jag verkligen inte är bra på..fast jag kännde mig ändå rätt cool när jag skulle gå ner i spagat på slutet, haha.
Tänk att jag fortvarande kan det, kommer ihåg när jag och Astrid brukade öva oss på rasterna på Rinkabyholms skolan ^^  
 
På fredag i matte timmen ska jag och min klass ut och handla mat, för senare på kvällen ska vi alla träffas, bowla, laga mat, äta (självklart!) och kolla på film, kuuul!
en hel 9a i en och samma affär, kommer bli kaos ju. Fast självklart skit kul på samma gång ;) Då kanske jag får användning för den nya t-shirten, och mina kunskaper i att locka håret för att se liiite fin ut i alla fall :D
 
 
T-shirten, från mango.com  :) 
 
 

                           
                            
Kraaaam 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: