astridnkamila

gaaah

Kategori: Allmänt

Sjukt länge sen! Min laddere till datorn är borta, så jag har fått använda mammas dator...jag hade terminsprov (vet inte ens om det finns något som heter det i Sverige) två veckor en, jobbigt. Men det gick ju okej! Sen är storasyster på Galla sak idag, så jag har just fått äran att sminka henne :) det blev överraskande bra, och lösögonfransarna som jag aldrig har provat at sätta på satt också som dom skulle! 
 
Jag och Gosia var och letade efter en clutch till henne igår, och så köpte jag lite saker själv, hehe. En grön vest, örhängen och leggins. Sen har jag också skolfest om två veckor, så jag har köpt en klänning! Lång och svart är den. Jag kanske tar några bilder på allt det där någon dag, eller så försöker jag göra någon slags outfit med sakerna :) 
 
See you! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: