astridnkamila

Ny mobil

Kategori: Allmänt

 
Hejhej! Är väldigt glad för nu har jag fått en ny mobil. Eller ny och ny... den är begagnad men den är så fin och knappt använd så..:) Det är en Iphone 4 (veteran haha). Det är skönt att komma ifrån min gamla 3gs men jag kommer ändå sakna den.. alla gånger den har blivit tappad och lagad haha. 
 
Ute har det varit riktigt vårväder eller idag var det bara 3 grader men igår var det 10 grader och sol! Dolores och jag drog en spontan trip mot Hansa City på hennes moped. Vi åkte till IKEA och köpte glass, standard! Det är så kul när man åker på Dolores vespa och jag har en hjälm med de italienska färgerna, man känner sig som man är i en italiensk film haha! 
 
Vad fin tröja Kamil! Och shit vad fint ditt hår är lockat! :D Ska bli så kul om några veckor! 
 
Ciao bellas! /Astrid
 
 
En sådan hade jag på mig haha! Om jag någon gång kommer bo i Italien ska jag banne mig ha en Vespa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: