astridnkamila

Jan. 27, 2013

Kategori: Allmänt

Åh herregud vad länge sedan jag uppdaterade! Är verklig ledsen sköt fram bloggandet men känner att blogglusten kommer tillbaka! :)

Skolan flyter väl på, kommer ha en massa nationella prov den hör våren, har sämsta no och matte-vikarien i de ämnena jag behöver hjälp (önskar att jag hade din hjärna Kamila...), ska välja gymnasium. Ibland hatar jag skolan verkligen, även om jag vet att man inte ska säga så.

Var förresten med Dolores i stan idag. Det var tomt och blåste iskallt men det var rätt trevligt :) Vi satte oss uppe vid café Nilsson med godis och "dramatiserade"..(hehe)till de sa till oss att dra. Så då satte vi oss på en bänk och tog konstiga bilder med Dolores kamera ;)

Ska krypa ner och läsa en bra bok! /Astrid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: