astridnkamila

Längtar

Kategori: Allmänt

Det är helt sjukt hur många läxor jag har haft på sistonde...men nu är jag äntligen här igen! ...Fastän jag har en uppsats till imorgon som kan behöva rättas lite. Den handlar om ekonomi och arbetslöshet, spääännande! Nämen det går okej, fastän jag väl inte inte är den bästa när det gäller danska partin och sånt där :p 
 
Fin blogg vi har fått va? Credits till Astrid, som jag förresten ska träffa om några veckor! :D Längtar så mycket, aghh!
 
Jag och Josefine var på födelsedagsfest för en vecka sen...rätt craazy av oss måste jag säga...sen var i typ de enda som inte drack, helt sjukt hur folk kan uppföra sig, men kul att se på, det var det i alla fall! :p 
 
Jag känner att jag har blivit väldigt dålig på att skriva på svenska också... jobbigt det. Kanske bra att jag har valt att fortsätta med tyskan på gymnasiet, ett språk till skulle nog bara varit liiite för mycket...
 
lite väldigt olika bilder: 
 
Jag har lärt mig att locka håret med en plattång! Wiiiehu. Ena sidan blev ju i alla fall bra..
 

En rätt rolig historia...dom delade ut gratis dricka mitt i Krakow när jag, Gosia och vår kompis var där på alla hjärtans dag, och vi lyckades släpa hem hela 16 stk. :3 

 
Världens godaste cupcake, också i Krakow.. 
 
 
Haha, jag ritade ett öga, och sen fick Trine äran att rita det andra :p 
 
 
En fiiiin tidning som jag köpte i Polen, från år 1958! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: