astridnkamila

home, home

Kategori: Allmänt

Hej på er! Kom hem från Polen igår, var där och firade jul och nyår :) Jag känner att jag har ätit allt för mycket chocklad...därför har jag sålt mycket av det jag fått till min storasyster, hehe. Känner mig som värsta drugdealern. Jag fick en massa Milkyway magic stars av mormor, som hon hade köpt på nätet. Hade ingen aning om att hon kunde sånt :o Tänk att det redan är 2013...gawd. Klockan tre ska jag träffas med en kompis i stan. Fick förrästen en jätte fin perfym av henne i julklapp :3 jag kanske tar lite bilder på vad jag har fått/köpt senare. Nu får i en bild på mig i en tröja som jag köpte i Zara i Polen :) 
 
 
halsbandet hittade jag i en secondhand, och så står det "cheer up!" på tröjan :) 
 
ha det bra! see you 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: