astridnkamila

lockout

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma! Eller, det har jag ju varit sen igår. Känns rätt konstigt att jag inte ska till skolan på ett tag vi vet faktiskt inte alls när vi ska börja igen. Fast nu har vi lite tid till att plugga och sånt. Yey! Haha, nej men jag ska i alla fall träffas med Trine någon dag och skriva lite på vårt biologi projekt...och sen ska jag ju träffas med Josefine :) 
Jag har rätt ont i magen i dag, och det har jag fortfrarande :( 
 
Jag hoppas i alla fall att ni (Astrid, Dolores, Karin med flera) får en bra dag i Köpenhamn i morgon! var beredda på lite konstiga människor. Fast det är väl något av det som gör Köpenhamn så charmigt så :p Jag såg till exempel en man klädd i bara rosa kalsonger där en gång...hoppas ni lika fantastiska upplevelser, hehe. 
 
Kraaaam 
 
har inga bilder just nu, för att min dator har gått sönder, så här kommer ett lite cheesy (fast väldigt sant!) citat
 
Inspirational Quote

Kommentarer


Kommentera inlägget här: