astridnkamila

weeee

Kategori: Allmänt

Hej på er! Har just kommit hem från stan, efter en liten shoppingrunda och lite pluggande med Josefine. Vi satt på Lagkagehuset, et bageri om man kan kalla det så, inne i stan. Skööönt ställe. Sen är det gratis Wifi, vilket gör pluggandet lite enklare. 
 
Jag köpte förresten en plånbok...fast nu till något viktigare! 
 
Jag har kommit inn på Rosborg!!!! JA!! 
 
Haha, det är gymnasiet som Gosia också har gått på, det verkar så bra. Mycket bättre än Rødkilde, som jag skulle behöva gå på annars. YAY. 
 
Mitt brev kom lite sent, många hann redan skriva att dom hade kommit inn i lördags...nu får jag bara hoppas på att Josefine också kommer inn, hennes kommer visst också lite sent.. 
 
Åh, glädjen när jag öppnade brevlådan ^^ 
 
kram! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: