astridnkamila

The perfect little dress

Kategori: Allmänt

Heeeeej! Det blir ett kort inlägg! Ska försöka hitta en fin bild på Fanny som jag kan rita av och ge henne, fast dock så blir ju Fanny alltid fin på bilder så hehe...
 
Tittade lite på asos kläder igår för de hade rea och shit vad fina saker de har! I love it! Haha jag hittade faktiskt en väldigt gullig klänning med paljetter och tyllkjol.
 
 
 Min favorit är den mörkblåa men jag gillar alla. Alla tre passar till olika tillfällen, den rosa och guldiga känns väldigt somriga och den blåa känns lite mer höst/vinter, typ nyår. Den guldiga som också är vit kan man ju ha på studenten. Det som är snyggast är ju att den är asymmetretisk (stavfel?). Men hade det inte varit läckert med en röd variant? Då skulle jag ha den på julafton eller någn annan "julig" tillställning! :)
 
Kramar! /Astrid
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: