astridnkamila

skolan und stuff

Kategori: Allmänt

Nämen hej på er! Kom faktiskt hem redan i lördags, men Cecilie frågade om jag inte ville komma hem till henne...och när det var pizza på menyn så var det ju svårt att säga nej! Bara skoja. Typ. Nä, jag hade faktiskt längtat till at få se henne og mina två andra vänner som var där :)
 
Själv hade jag köpt oreos doppade i chocklad på Kreta, hade aldrig trott det kunde vara såå gott, men ärligt, allt med chocklad på är ju trots allt gott. Dom tog jag med mig dit, och så åt vi dom medans vi tittade på danska Voice. Sen blev det lite twister som jag var överraskande bra på...önskar det var sånt man gjorde på gympan, något av det ända jag är bra på ju.
 
Redan dom första skoldagarna blev vi bombarderade med läxor, så ny har jag just skrivit en analys av The Hunger Games filmen som ska skickas till min engelska-lärare idag. Jag blev rätt nöjd faktiskt! Hoppas min lärare också blir det...
 
Kreta var varmt och rätt så kul. Jag rörde vid en stor orm som en kvinna gick runt med för att samla pengar. Blev skit rädd, hon bara kom fra till mig och tryckte dens sliskiga hud mot min hand. Bra att jag inte är så rädd för ormar, trodde inte alls jag var det, men när dens blick mötte min, så fick jag lite rysningar. 
 
Jag har inte lagt över mina bilder från Kreta på datorn, så ni får nöja er med en bild på mig när jag var liten :) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: