astridnkamila

Skitdag

Kategori: Allmänt

Helluu! Hade faktiskt skrivit ett låååångt inlägg igår men så förstörde syrran det men nu såg jag att det fanns kvar men känns ju lite lustigt att ladda upp det dagen efter huh? Så då sket jag i det.
 
Iallafall, idag hade vi spanska prov del 1. Åh, det gick bra hoppas jag men det var absolut inte lätt! Mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara! Men hoppas att grammatiken går bra den också, håll tummarna! 
 
Idag så trodde jag att vi skulle ha skolfoto fast där det bara tas kort på en själv, vad det nu heter...
men det var det tydligen inte så nu har jag fixat till mig i onödan 3 gånger, bajs! Och sen en hemsk sak, imorse så var jag så stressad så när jag öppnade asken där mina pärlörhängen vilar så åkte de ner i handfatet men jag lyckade få tag på en. En liksom jag kan inte gå bara runt med en!! Men pappa ska kolla kvar om den kanske ligger kvar, jävla skit alltså! Varför händer detta alltid mig, som att "kasta pärlor åt svin". Blev uppriktigt jävligt ledsen, upprörd och lite arg. Förstår hur töntigt det låter men det var ju min konfirmationspresent och det var ju inte typ 20 kronors-pack på Glitter utan ett par över 2000! >:( Så nu lyssnar jag på Don't worry child för att trösta mig lite. :( åker väl snart till fritidsgården, vi skulle planera Halloween discot där eller nåt.c:
 
Lite höstbilder jag tog för ett tag sen när jag var ute med Frasse & Martin. Älskar mössan! Ska köpa mig en egen gosig en! Kanske en vit! 
 
Jaja, slut med deppigheter! Puuuss/ Astrid 
 
P.S bajs vädret gör mig inte direkt på bättre humör..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: