astridnkamila

Rooomeo und Juliet

Kategori: Allmänt

hallå där! Har tänkt mig blogga varje dag tills lördag, undra hur det kommer gå... på lördag ska jag nämligen till Kreta! Vi har lov en vecka tidigare här, lite synd, annars skulle jag ju kunna komma till Sverige en extra gång om året...eller ta emot någon liten gäst från Sverige hemma hos mig :) I går var det teater med klassen igen. Romeo och Julia denna gången, väldigt bra var det! Var lite stressad, skulle hinna till badminton också. Det är rätt galet hur mycket läxor vi får ibland, men det är ju nian nu trots allt. Köpte ett par skor idag också! måste förresten säga, dina nya skor är helt sjukt snygga :) Jag tror jag har shoppat lite för mycket på den senaste, skolan ligger ju mitt i stan, så jag och kompisarna går typ runt där var enda dag...
 
Sko - Sixtyseven: Malin | Ydersiden af skoen
 
Dom här skorna är mina nu :D Jag kanske tar en av dom där typiska outfit-bilderna imorgon, en del av bloggvälden ju. Som jag heelt självklart är en del av. 
 
Vi ses, hej då! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: