astridnkamila

packad och (nästan) klar

Kategori: Allmänt

hallå där! Nu har jag packat till Kreta :) eller ja ni vet, nästan. Motionsdagen var faktiskt inte så förfärdlig, kanske för att jag och några vänner inte sprang men gick typ, hela vägen. Jag skulle ju ha lite krafter till att cyckla hem också, haha. Det blir inte det längsta inlägget det här känner jag på mig...kanske borde addera med en bild. 
 
Nämen, vad konstigt. Detta är någon slags mus eller något sånt. Hittade den med Trine, mitt ute på gatan. Vi tog upp den, och la ner den i gräset brevid, men den var död nästa dag när vi kom tillbaka. Ganska trist slut på ett blogginlägg, men what to do...
 
 
 
Jag Astrid? bli brun, tror jag knappast...ska väl göra mitt bästa, om man kan säga så...snygg bloggdesign vi har fått förresten! Saknar dig så väldigt, väldigt mycket med :( 
 
Ha det bra, ses om en vecka! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: