astridnkamila

LEVANDE DÖDA

Kategori: Allmänt

Hejsan! Skippade idrotten idag för jag har ont i magen och huvudvärk. Tog iallafall en tablett så det går väl över. Måndagar är så jobbiga för de är så långa, det hade varit skönt med en mjukstart typ som sovmorgon iallafall men jaja.
 
Igår så hade jag picknick med Fanny, vi köpte lite fika och åkte och satte oss vid skolan. Det var faktiskt mysigt! Sen åkte vi hem till Fanny och hon fick sminka mig som en döskalle i ansiktet, det blev asgrymt. Så tog vi lite bilder och sen sminkade hon sig själv likadant och vi fotade lite mer och sen gick vi ut i Rinkabyholm och skrämde lite människor haha! 
 
Nej men nu ska jag göra lite fruktsallad som mellis, man mår ju bättre av frukt faktiskt ;), och sedan gå ut med Frasse-pojken. 
 
                                     Kram / Astrid
 
 
 
Visst blev bilderna coola? Fanny och jag ska nog se ut såhär på Hallo-ween festen på fredag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: