astridnkamila

hallååå

Kategori: Allmänt

Hej där borta i Sverige, eller vart ni än är :) hann inte blogga igår, och när jag väl hade lite tid, så funkade blogg.se inte...är det därför att jag bor i Danmark? kanske. I alla fall så hade vi matte-prov idag, helt oförberädda, men jag tror faktiskt att det gick okej. I morgon är det idrottsdag. Varje år, dagen innan höstlovet, och så ska man springa (eller gå då...) ca. 10 km. Inte så konstigt att halva klassen skolkar...fast nu har jag lovat att jag ska gå med några vänner, och det löftet har jag tänkt mig att hålla! I morgon gäller det att packa också. Länktar så mycket till värmen *-* Köpte ett par byxor i en second hand, som jag klippte till shorts :) dom är rätt så snygga på, annars är dom inte det vackraste, så ni får se några bilder från Kreta med dom på, när jag kommer hem igen. 
 
Ha det så bra! 
 
skulle ju ha en bild...och den var ju ganska kul den här. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: