astridnkamila

Döda mig

Kategori: Allmänt

Tjena mittbena! Dagen började inte bra men den slutar ju fintfint! Först och främst så missar jag och brorsan och jag bussen så vi får springa till E22 på mindre än fem minuter! Trodde jag skulle dö av utmattning…så dålig kondis har jag! Det jobbiga med den här bussen är att det kommer TRE stycken bussar men bara EN stannar så därför om en åker förbi så kan man ha missat den. För den andra var chaffisen skitsur! För det tredje så är bussen överfull så jättemånga får stå där framme och trängas >:(

Men sen blev det väl bättre, på konsten så målade jag med kol för typ första gången, kul men svårt! Sen åkte jag hem och träffade Dolores och chillidillade lite!

Efter det åkte vi in till stan och mötte upp Emmy, Ronja, Magda, Fanny & Karin! Vi stack till Ben & Jerrys och fikade, myyyyyys!

I väntan på nästa buss så gick jag och Fanny ut med Fannys farbror hundar. De var så söta så!

Men måste sova, ska till tandläkarn sju över tio imorgon ( vem kommer på en sådan tid??) Godnatt finisar! /Astrid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: