astridnkamila

Det går bra nu

Kategori: Allmänt

Åh vad skönt! Sitter och väntar på bussen efter en lyckad orientering! Visst jag tappade bort mig och irrade runt ett tag men jag kom i tid och hittade 15 kontroller utav 20, så jag är nöjd. Speciellt när läraren sa att jag låg på C-nivå i orientering! :'D

Jag menar jag fick panik, ville bara dö någon gång, trampade i vatten (alla andra hade fått plastpåsar på fötterna) och ja, sånt där jag alltid brukar bli när det är orientering.

Men jag höll huvudet kallt och tog det lugnt i min takt. Jag menar vissa hade så höga krav på en själv så att de började att gråta när de inte klarade det och det förstår jag men för mig blev det ju tvärtom! Jag hade så låga tankar om mig själv så jag blev glad trots att jag inte tog alla och det tror jag att lärarna märker!

Och det bästa är…att nu är det HÖÖÖÖSTLOV! Fuck yeah! Med bra musik i öronen är jag nog den gladaste på bussen!

xoxo/ Astrid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: