astridnkamila

Banankaka omnom

Kategori: Allmänt

Hejsan Svejsan! Åh, hatar att precis när man ska gå och lägga sig så kommer man på att man måste ta bort sminket! Så man får lämna sin sköna, varma säng för att ta bort lite mascara *suck* det hände faktiskt precis haha! Och sen kommer man på typ tusen saker till man måste göra tills imorgon! -.-'

Dagen har varit bra, hade bara språklektioner och vi slutade halv 1. Sen kom jag hem, gosade lite med Frasse (somnade en liten stund hehe…), åt tårta, tittade på TV, åt banankaka, pluggade, stack till parkouren. The typical day of Astrid haha. Jag låter ju även sjukt onyttig som äter massa sött och tittar på TV men det var ju mest en en-gångs-grej, tyvärr ;)

Men nu ska jag kura ihop mig under täcket och sova!

Godnatt!! /Astrid ❤

P.S Kamila du fattar inte vad jag är avundsjuk , att få åka till värmen i någon vecka och bli brun låter ju som en önskedröm, speciellt när vi bara hade 1 (!) när jag kom till skolan imorse. Saknar dig förresten! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: