astridnkamila

12

Kategori: Allmänt

Hallå bloggen! Jag längtar så mycket till helgen när jag äntligen kommer kunna sova lite mera...men också för att jag ska till Århus! Dom har öppnat ett museum där för inte så länge sen, och jag har hört at det är värt att besöka :) tycker jag lär rätt så vuxent där. Idag hade vi idrott i skolan, där vi skulle spela handboll. Igen. Något jag är rigtigt dålig på måste ju vara att kasta bollar, eller alla saker över huvud taget. Och när jag inte kan kasta, så kan det ju knappast förväntas att jag ska kunna kasta på mål heller. Håller mig till badminton tror jag. 
 
Vi fick betyg i fredags, och jag och en kompis var väl inte heelt nöjda. Så vi gick ner till stan och åt på Mcdonalds för att dämpa smärtan i hjärtat lite. Okej, så farligt var det väl inte, men ändå...jag fick A (hoppas jag säger rätt nu, för vi har lite andra betyg här i Danmark. A=12) i engelska och fysik! yey! men sen så var det ju andra saker som gick liiite värre. Okej, jag tror jag slutar här. 
 
Här får ni en bild på mig som ni ju inte sett på länge! 
 
Koftan köpte jag i Zara på Kreta! väldigt mysig är den :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: