astridnkamila

Trippeltång

Kategori: Allmänt

"Godkväll". Sitter här med min sidenmorgonrock, en värmekudde i knät och luddiga strumpor på fötterna. Försöker få det mysigt till att plugga men det hjälper knappast så mycket. Vill snarare bara krypa ner i min gosiga säng och sova. Men måste skriva på min fackuppsats annars dödar mina föräldrar mig. Men jag vet inte vad jag ska skriva, min hjärna har slutat att fungera vilket gör så att jag får panik! Uppsatsen ska vara inlämnad om 2 ynka veckor så jag borde nog fråga mig vad gör jag här?
 
Känner bara att det är skönt med ett avbrott så jag surfade in här. Idag har dagen gått ganska segt. Men det är ju en måndag och en av våra längsta dagar så inte undra på. Jag längtar tills imorgon då jag, Dolores, Ronjis, Challe och Anna ska se på Breaking Dawn part 2 premiären med minst halva Kalmar. Kommer vara fullsmockat men det blir kul tror jag! Blir bara lite osäker hur jag ska ta mig dit och hem igen för bion börjar klockan tolv på natten och slutar något efter två. Men det fixar sig nog! 
 
Idag köpte jag faktiskt en trippeltång (vågtång typ) av en tjej för 130 kr! Bra deal eller hur? Köpte den på Kalmar-byt-och-skänk, en fb grupp typ som blocket, och blev väldigt nöjd. Har provat lite och den fungerar hur bra som helst! :D
Det är kul att gruppen/sidan har blivit så populär, bra för miljön och för plånboken hehe.
 
Måste fortsätta plugga! Kram! /Astrid
 

             
 
Ni får några pyttepyttesmå bilder som jag har lånat ifrån google lite snabbt. Älskar hur hon har håret, precis så jag vill ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: