astridnkamila

te och tumbr!

Kategori: Allmänt

Jag var sjuk både i förrgår och i går, men nu blev det "äntligen" skola för mig! De hände inte så mycket, killarna låste dörren för en tjej som stod ute på brandtrappan (konstig historia det), vi skrev ett kort till vår danska-lärare som är sjuk/stressad och har varit det rätt så länge. Yey för vikarer! I alla fall Erik som förklarar för killarna hur dom ska göra för att komma in på stans clubbar och barer och sånt. Han är ju för skön. Fast vi börjar nog snart sakna vår riktiga lärare...eller nåt. 
 
Efter skolan var det en av killarna som frågade om jag ville med och träna, haha. Jag ja, träna. Nä men jag skulle  gå runt lite i stan med Jose, så det fick bli ett nej. Nästa gång kanske! Då kan jag ju vara en sån där riktig bloggerska och ta en massa bilder, när jag väl egentligen borde...träna. 
 
Nu sitter jag och dricker grönt te ur min Diddl mugg. Mm, gott! 
 
Ha det bra mina vänner! 
 
Här är en bild från h&m´s 2013 vår kollektion. ÄLSKAR verkligen jackan! Kommer nog köpa den när den kommer ut. Fast nu borde jag kanske inte tänka på vårkläder än...Jag lovar att det kommer någon outfitbild snart, om jag lyckas bli nöjd men en av mina "outfits" haha. 
 
jag har skaffat mig en tumblr förrästen! Det händer väl inte så fruktansvärt mycket där, men här är den i alla fall: 
 
http://wellhellodidntseeyouthere.tumblr.com/
 
Älskar ni namnet lika mycket som jag, haha? 
 
H&M lookbook wiosna 2013 (FOTO)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: