astridnkamila

taken 2

Kategori: Allmänt

hej på er! I går var jag på bio med Jose och såg taken 2. Väldigt bra var den, fastän det kanske handlade mest om spänningen än om själva handlingen...fast det är ju det som brukar vara viktigast i sånna filmer. Vi kom in gratis, och fick gratis cola (!) för att jose jobbar där. Haha, vi kände oss rätt coola, när vi bara kom och sa att vi ville se Taken, och så fick vi välja vart vi ville sitta, höhö. 
 
I dag var det första dagen av projekt-veckan. Jag och kompisen jag är i grupp med, var bara i skolan och skrev och läste där tillsammans med några killar från vår klass och parallelklassen. Vårt ämne handlar om lycka och materialism, typ. Och om varför Danmark är ett av världens lyckligaste länder. Intressant!
 
Jag har just målat naglarna och klistrat på stjärnor på dom, haha. 
 
Ha det bra! 
 
Krya på dig Astrid! :) (förlåt för att det har gått lite segt med draw something, haha) Och tack för komplimangen om min tumblr ^^
 
en bild på mig, igår innan jag skulle på bio. hade försökt att locka håret där faktiskt...kanske ger ett inblick i hur himla platt mitt hår är normalt. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: