astridnkamila

Lyckat köp

Kategori: Allmänt

Det är freeeeeeeeedag! Nu är det heeeeeeelg! (No shit..) Och den här helgen är speciell nämligen, eftersom min fabror Sven fyller 50 snart så han bjuder in oss till Kolmården! Nej, vi ska inte bara titta på djur utan de har spa och pooler och sånt där. 
 
Ska bli så kul att träffa släkten igen, det kommer bli så trevligt! Plus, vi får välja en spa-aktivitet! Ska nog ta manikyr eller en grej för ansiktet. Men jag har aldrig haft manikyr någon gång och jag tycker att mina naglar förtjänar det ;)
 
En annan grej, är så glad för den, ni vet Kalmar byt-och-skänk som jag har berättat om där hittade jag en jääääääääättefin klänning. Säljaren bodde här i Rinkabyholm så det gick smidigt. Ni får se en bild på den imorgon men den är så fin! Love it och är sjukt nöjd, betalade bara 100 kr för den! 
 
Nu ska jag spela COD med Martin.
 
Kram! /Astrid
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: