astridnkamila

Lördagskväll!

Kategori: Allmänt

Hej, ledsen för min sugiga uppdatering! Har fullt upp i skolan så tyvärr måste jag prioritera lite. Men nu är det ju helg så lite frihet måste jag ju ha!
 
Breaking Dawn part 2 var ju...eh hur ska jag säga? Den var skrattretande, sorglig, dålig, bra..blev lite kär i den. Alltså egentligen är ingen av filmerna bra om man jämför med böckerna men när jag såg den här ångrar jag faktiskt inte att jag blev skittrött dagen efter eller att jag la ner 115 kronor plus popcorn och sånt. Skrattade åt Bella och dreglade över Jacob och hatade på Volturi. Men jag vill inte spoila filmen för ni som inte har sett den men Ronja och Dolores började att gråta haha!
 
Ska kanske sova över med Alex, Dolores och några andra vilket lär bli skitkul! Och ikväll kommer bästa farbror (Sven min vän cx) och farmor och ska äta middag med oss. Det blir gulasch, mummmmmms!
 
XOXO! /Astrid
 
P.S Älskar din tumblr Kamila! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: