astridnkamila

Leading Lady

Kategori: Allmänt

Förlåt, Förlåt, Förlåt! Förlåt för en jättedålig uppdatering, har haft eller rättare sagt jag har en massa läxor och plugg som jag måste ta itu med! Så därför blir detta ett rätt kort inlägg. 
 
Men så skönt det är med helg asså! Behövde det verkligen. Igår efter skolan åkte jag, mamma & Martin in till stan för att handla lite saker.
 
Åt sedan limekyckling med ris och kikärtor, älskar den maten! Gick sedan en kort stund till fritidsgården och jaa.
 
Måste börja med engelskan. Kram! /Astrid
 
 
Hittade detta lacket på Åhlens igår ocj jag fastnade för det. Jag som inte är "nagellackstjejen" hehe. Tror jag gillar den mest för den är så julig. Kommer från Essie och den heter Leading Lady.
 

Önskar jag också vore så bra på fysik...men jag längtar också verkligen tills The Hobbit har premiär, taggataggatagga! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: