astridnkamila

Feeling Good

Kategori: Allmänt

Hejhej! Sitter och väntar på att klockan ska bli elva för då går jag och dolores till bussen och åker in till stan för att vi ska se på bio! Det blev lite jobbigt att fixa hur vi ska ta oss hem
 
men Dolores syster skjutsar oss tack och lov! Vill faktiskt inte betala 50 kronor för att åka nattbuss och cykla...nää! 
 
Iallafall, var så skönt att sluta tidigt idag! Det har börjat en vikarie som har oss i svenska och han är så snygg. Lite ögongodis är ju alltid trevligt haha! ;D När jag kom hem gick jag upp på vinden för jag skulle leta efter syrrans gamla fackuppsats men hittade inte den. Istället hittade jag en cd-skiva med en massa bilder från när jag gick i 1:an och 2:an, saknar! 
Ahh måste gå. Kraaam /Astrid
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: