astridnkamila

DÖ FACKUPPSATS, DÖÖ!

Kategori: Allmänt

Hej tar en paus från skrivandet för att surfa in här och ge er en uppdatering. Jag hatar verklien fackuppsatsen av hela mitt hjärta, den tar kål på mig! Den ska vara inlämnad imorgon och jag har så mycket att skriva, bye bye sömn! Kommer att få skriva hela natten är jag rädd..men skyller inte på någon annan utan skyller på min jävla dåliga tidsplanering!! Jaja, ska inte belasta er med min negativitet bara för att jag har ett sugit liv just nu, ville bara att ni ska veta att jag finns. Förvänta er inte bra uppdatering förrens på lördag! 
 
Pussssssssssssssss! /Astrid
 
Såhär känner jag för den jävla fackuppsatsen, FU!
 
Förresten, det stod att det skulle snöa imorgon vilket genast gjorde mig glad! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: