astridnkamila

Breaking Wind suger

Kategori: Allmänt

Tjabba, tjena, hallå! Förlåt för dålig uppdatering. I måndags firade jag och några kompisar Fanny och det var jättekul! Jag sov över hos henne och det var lite läskigt att behöva öppna dörren för att någon knackade på mitt i natten, speciellt efter man har sett en skräckis! 
 
I tisdags så var jag hos tandläkaren och de bekräftade att jag inte behövde en tandställning och senare på kvällen så gick jag till Fanny igen och mumsade på tårta och kakor mmm! Igår så åt jag hos Dolores och det var, ursäkta språket, skitgott! Lamm, potatismos med chevréost och sås. Sen tittade vi på kanske en av de sämsta filmerna i historien, en parodi på Eclipse. Visst man skrattade men den var så B, kändes som en youtube film typ!
 
Idag ska jag åka till stan och kolla lite eftersom brorsan fyller år imorgon! Och då ska vi kanske åka till Växjö simhall! Simhallen är typ tusen ggr roligare än Kalmars så ah ni fattar! :)
 
xoxx! /Astrid ;)
 
 
Här är filmens omslag, se den inte! Haha!
 
Kamilla: Du skojar, är du missnöjd över ett A?! Det är det bästa betyget juu och i fysik liksom! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: