astridnkamila

Bara jag som fryser?

Kategori: Allmänt

Hej hej! Jag mådde inte så bra igår, så jag fick stanna hemma från skolan. Nu känns det som om veckan har gått så sjukt snabbt! Känns som om det var i går jag spelade Zelda med Cecilie, haha, fastän det var i söndags...jag måste verkligen köpa en present till en kompis, något som jag verkligen suger på. Jag kan väl rita en teckning, fast...ja, vi får se. Som ni kanske hör, så har jag inte så mycket intressant att blogga om just nu...  
 
Astrid! det var inte så jag menade...jag är väldigt glad för betyget i fysik! det var bara det att det finns lite annat att klaga över, haha. Sen så är fysik ju mitt favorit-ämne, om man kan säga så. Och engelska då! 
 
Det förvånar mig inte att "breaking wind" var dålig! Det var "vampires suck" ju också, kändes som om man inte ens behövde se filmen, för allt det "roliga" var redan i trailern :) 
 
En film som jag länktar till är självklart, The Hobbit! Boken är väldigt bra, och det kommer filmen helt säkert också vara :) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: