astridnkamila

Hej

Kategori: Allmänt

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar! Har haft två prov: NO och Engelska. Engelskan hade vi idag, det gick bra! Tror jag hehe..Efter skolan blev det kaos, eller det var ingen stor grejj. Orkar inte berätta ;)
Konfirmationen gick ju superduper bra! Det var bara en kille som glömde bort vad han skulle svara haha! Fick ett par underbara pärlörhängen, pengar, prydnadssaker, smycken och en bok. Älskar pärlorna men just nu kan jag inte bära de  för öronen är infekterade, buhu! Hoppas de läker snart! De är i äkta guld, vilket är väldigt bra för mig eftersom jag är känslig för nickel. Som sagt, äääääälskar de såhäääääääääääääär mycket!
Konfa har både varit riktigt "gott" och jobbigt, men nu är det över. Kommer sakna alla,speciellt Tompa haha! Och ni som undrar om jag bara gjorde det för presenterna tror helt fel! Har varit aktiv inom kyrkan  ett bra tag (barngrupp) men jag gör det kanske också lite  för kompisarna, men absolut inte för presenterna! Just so u know!
Kamila, skojar du? Ska du ge mig en present? snarare tvärtom, men jag vill hitta något speciellt, ska hitta något när jag far till Stockholm, promise! <3 Grattis igen Bästie!
Apropå det, åker till sthlm på tisdag, för kussen tar studenten, chillidill!
Menmen måste gå nu, hejdå!/Astrid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: