astridnkamila

Monday morning

Kategori: Allmänt

Hej, jag är jätteledsen för en dålig update men har varken haft tid eller ork. Dels för min farfar dog för någon vecka sen, och då hoppas jag verkligen att ni har förståelsen att jag var så ledsen att jag inte ville/orkade blogga. Älskar dig farfar, R.I.P! 

Men jag orkar inte tänka på sånt nu och sen har det ju inte bara hänt dåliga grejjer! T.ex. så har ju min Kamila fyllt år och blivit byxmyndig, grattis igen honey! ♥ Sen har jag varit på Gotland med konfirmationsgruppen! Det varvades med gud, spökhistorier, fest och cola! Me gusta! Det var helt enkelt jättehärligt men det var inte riktigt så varmt så jag kunde bada, synd..

Idag dog jag inte som jag trodde att jag skulle göra. Först och främst så var jag så trött att jag inte kunde hålla ögona öppna, sen missade jag bussen och kom för sent till skolan, sen på svenskan så ville inte datorn samarbeta med mig! Blev gaaaaaalen! Men på vår låååånga spanskalektion så tog det en vändning och dagen blev lite bättre! Kom hem och åt Nesquicks med mjölk och sen blev det plugg, plugg och ännu mer plugg! Det är verkligen stressigt de här sista veckorna! SO-prov på torsdag och matte-prov på fredag, dessutom ska vi redovisa vår läsbok muntligt. Fulllspäckat alltså.

Men nu kan jag koppla av lite med Adrian Lux, förtillfället iallafall..

Puss! /Astrid 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: