astridnkamila

sushi!

Kategori: Allmänt

Idag hade vi det sista provet i år! :) Danska, grammatik och sånt. Sen efter skolan gick jag till H&M med Trine Sofie, och sen cyklade jag hem i värmen och läste The Hunger Games som jag fick i födelsedagspresent ute i trädgården :)  Sen (det blir många "sen" här) klockan fem cyklade jag tillbaka till stan för att träffas med Cecilie och äta ja, sushi! Dom har just öppnat "running sushi" här i Vejle, alltså ett ställe där det finns ett band med sushi, och så får man ta hur mycket man vill. AWESOOME! det var väldigt gott också, stället heter ju trots allt "namnam" (haha.Gud vad dålig jag är)
Jag har ju helt glömt att säga något om Paris! Det var sjukt kul och fint i alla fall. Hinner inte rigtigt skriva om det nu (det gör jag nog i ett annat inlägg) men här är några billder:
Eiffel tornet "by night" :)
fina Sacre Coeur :)
jag i Disneyland på födelsedagen! kul, fast lååång kö...
i Versailles, sjukt fint där också! :) 
och macronerna. Goda? ja. Fantastiskt goda? naa...
Det var lite bilder då. Förlåt om dom är lite tråkiga, men hey, fina är dom väl?
Kram, Kamila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: