astridnkamila

Spakväll ❤

Kategori: Allmänt

Godkväll! (Låter lite mer som ett avsked?) Åh, vad jag är trött nu! Eller jag är inte jobbigt trött utan mer avslappnat trött (där satt den!;3). Men varför jag är avslappnat trött berättar jag senare i inlägget.

Idag har det varit riktigt härligt i skolan! Först, på matten, hade vi typ en genomgång och det var inte alls jobbigt! Sen hade vi tydligen håltimme, så medans alla gick hem eller till stan så gick jag till bibblan! Hehe, forever alone.. Nej men jag pluggade och läste lite modetidningar. Säger bara en sak: bibliotek är underskattade! Eller iallafall stadsbiblioteken. Men kan dra upp det någon annan gång.

Sen stressåt jag en hamburgare på Max, Friscus mmmh..smaklökarna for till himlen ett tag haha! Efter det så bar det åt till Stensö för att köra minigolf med Söta Sara (och skolan, EQ) Jag sög! Eller vill inte va sån, men fick typ mer än 7 slag på varje bana! ;(

Sen hälsade jag på farfar som ligger på sjukhus men mår mycket bättre nu, han är en riktig kämpe!

Konfa vid 4 som vanligt, och GUD vad jag är taggad tills när vi ska till Gotland! Oh Lordy! ^•^ efter "konfan" så gick jag till fritidsgården där de hade spakväll. Det är nog därför jag är så avslappnad!

De fixade med naglar, smink, pedikyr och lite annat smått och gott. Gott som i grönsaker med dipp! Nu är mina händer babymjuka! <3

Slänger upp några bilder och så säger jag godnatt! /Astrid

Sveriges fulaste naglar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: