astridnkamila

jag är bäst på att hitta på rubriker.

Kategori: Allmänt

Ja, det vet vi alla :)  I morgon har vi engelska- prov (i 3 eller 4 timmar!, jag har inte slutat med parantesena än. nä, nä. Det måste ju gå långsamt och gradvist.) och sen på tisdag är det danska igen -__- orkaaaar inte. Fast detta blir typ stavning  och läsning, så mycket bättre än att skriva uppsattser i alla fall :)
efter proven ska jag och några vänner gå och äta glass för att "fira", haha, jag vet, låter som om vi ska ta studenten eller nåt, fastän proven vi har nu inte betyder så mycket :P

jag ska ju till Paris på torsdag! så jag får fira födelsedagen (18/5) där, tillsammans med Kamil och hans familj. Souds greeeat, nej men det blir ju mysigt :) har önskat mig franska makroner istället för tårta och sånt.
Vi vet inte helt vad vi vill se än, och vi har ju inte så mycket tid... Jag vet att Kamils lillebror vill till Disney Land. DET VILL JU JAG OCKSÅ! sooorry ´bout that. Måste bara hitta mitt innre barn igen. Gud vad "lol" du är Kamila.
Har någon sett "Avengers" än? Jag, Cecilie och Trine ska gå och se den snart, kanske på tisdag. Eller när jag har kommit hem från Paris,  har hört att den är sjukt bra i alla fall :)
hej då på er! 
bild på macroner, ser ju goda ut, men har hört att dom är ganska överskattade. Men let's see, shall we?
puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: