astridnkamila

Grattis!

Kategori: Allmänt

Astrid! Jag hoppas det gick bra med konfirmationen! :) Får hitta en present till dig snart, hm... men grattis igen! Jag blev ju konfirmerad förra året, eller, jag blev "firmad" för att jag är katolik, nästan samma sak though.
Här i Danmark köper alla typ sjukt dyra klänningar och saker, och så brukar man få pengar. Och när jag säger pengar så menar jag PENGAR. En jag känner, känner någon som fick 250.000 danska kronor. Sjuukt.

Vad glad jag är att Loreen vann! Jag tittade faktiskt inte på Eurovision själv, var hemma hos Cecilie med Trine och vi tittade på film. Sagan om ringen (fast Trine blev rädd för Gollum, haha, så vi tittade inte klart) sen såg vi Harry Potter (ettan och tvåan) , som Trine inte hade sett (hur kan man? inte ha sett dom? okej, slutar nu.) Sen grillade vi kyckling också, och försökte doppa jordgubbar i skit konstig vit choklad, som inte blev så bra. At all.
okej, nu ska jag sluta babbla.
Puss och kraaam!
en liten fin bild från Tivoli i Köpenhamn. SAKNAR ER SÅ SJUKT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: