astridnkamila

Gömmer mig under täcket..

Kategori: Allmänt

Hejhej, orkar inte hitta på en fyndigare hälsningsfras, hur är det? Bra, dåligt, mittemellan? Jag mår inte så bra, har ont i halsen och känner mig förkyld. :( (nej, jag överreagerar inte) så jag ligger i vår soffa med en filt uppdragen över huvudet. Det är skönt men samtidigt får jag lite klaustrofobi..

Ska försöka mig på engelskan (glosor och allt vad det innebär) men ska inte klaga, har ytterst få läxor om jag jämför med andra skolor.

Idag var skolan en evigheeet, kanske för att vi slutade vid 4 och jag mådde illa redan då. Sen hade vi gympa idag också och jag blev glad att vi inte skulle ha utegympa för då skulle jag kort och gott nog frusit ihjäl! Men nu är jag förberred!

Jag är så himla himla himla avundsjuk på dig, Kamil! Det är så orättvist! Jaja, jag får väl åka till världens mest romantiska ställe någon annan gång..

Apropå det så fyller bästa Kamila snart år (18/5) och jag är ledsen att jag inte kan vara med dig i Danmark och Fira!:c

Pussar! /Astrid

P.s Fanny är fotograf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: