astridnkamila

Belgien!

Kategori: Allmänt

Ja, just nu är jag på ett hotel i just det, Belgien. Man får ju passa på med lite gratis wi-fi ;) I morgon ska vi vidare till Paris, och på fredag (min födelsedag, yeey!) ska vi nog till Disney Land. Jag har tänkt mig att ta en massa bilder (bla. med min Polaroid kamera, hade faktiskt en dröm om att jag glömde den hemma, så det var typ det första jag packade ner...) Okej, nu ska jag snart gå och lägga mig, och sen kanske jag laddar upp lite bilder på måndag :)
kram! /Kamila
juste, dom har belgiska våfflor i sånna godis automater här, how cool is thaat? Fast dom såg rätt hårda ut...
hejdå :)

Kommentarer

  • Nicole [ Foto & Vardag ] säger:

    Hej! Jag har precis gjort en ny design, och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och kommenterade vad du tyckte om den! Kram. ♥

    2012-05-17 | 16:15:59
    Bloggadress: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här: