astridnkamila

mikado!

Kategori: Allmänt

Storasyster har just kommit hem efter en vecka i Sevilla i Spanien med hennes klass, och ja, hon har köpt mikado hem till mig! haha, konstigt hur glad jag blev över det...  okej, det har ju varit länge sen jag skrev något här på bloggen, så nu får ni höra om "the hunger games" som jag såg med Maria på bio i tordags. Den var rigtigt, nästan sjukt bra, inte så mycket annat att säga, bara det att jag har tänkt att läsa dom två nästa böckerna i serien nu.
har tänkt mig att cyckla till skolan med Trine i morgon, hoppas jag inte åker in i en lyktstolpe igen... oups.
Jaha ja... nu fick ni höra lite om det. Imorgon skal vi åka till en "emulgator fabrik" med klassen, tvinga mig inte till att förklara...fysik hela dagen, nice! (seriöst, jag gillar fysik :P)
hatar att man inte kan hitta någon som helst sammanhang mellan det jag skriver i inläggen, haha.
hej då, och kram! /Kamila
en bild på mitt älskade godis också, kärlek till chocklad... det är typ samma sak som pocky eller vad det heter :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: