astridnkamila

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Jag är lite småtrött, fick gå upp vid halv 7 typ för att Frasse ville ha mat och gå ut och kissa. Såklart ska han börja fjanta runt och springa runt i huset med en tennisboll! *suck*

Aja, idag ska jag gå i stan med Anja, Dolores, Karin och kanske Matilda. Det ska bli jättekul! :) får se om jag hittar något fint! Vill gärna ha en second hand skinnjacka eftersom jag tappade bort min förra hehe..

Igår åkte jag moped för första gången! Alex har blivit så stor så att han har köpt en nu! :D Askul men läskigt samtidigt!

Igår gjorde Tove massor av inbakade flätor i mitt hår så det ser ut som att jag har rastaflätor! Grymmaste frisyren på länge! Kul sen när jag tar ur dom och får ett likadant krull som Olga! :)

Kul att ni har flyttat Kamila! Jag vill ha din nya adress också! Sen får du ju lägga upp bilder på hur det ser ut!

Kram! /Astrid

Årets första glass! <3

Kommentarer

  • Magda♥ säger:

    sv; astrid det är du som är snygg!

    haha, vi får se hur det blir med det, för lat för att ta kort på allting, hehe (a)

    <3

    2012-03-03 | 18:16:24
    Bloggadress: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: