astridnkamila

födelsedag!

Kategori: Allmänt

inte min, nä... var hemma hos Linette med Cecilie, Maria och Trine Sofie för att Linette fyllde år ;) (alla fyra går i min klass, om ni undrade) var sjukt kul, men gud vad mycket mat det var! men det är självklart bara bra, hehe... vi cyklade runt, och så fick jag se deras gamla skola. Synd bara att jag cyklade in i ett staket för att min jacka fastnade i cycklen..haha, så typiskt. Bara för att jag fick den lilla cycklen som fick mig till att se ut so en anka för att jag är så kort...

 Sen titta vi på X-faktor, och hoppades på att dom två två dåliga skulle åka ut. och det gjorde dom ;) är det konstigt att jag, Maria och Linette säger "namaste" istället för "hej då" nu mera? vi har nog sett filmen Wild child allt för många gånger... sen fick jag åka hem med Trine Sofie som bor sjukt nära vårt nya hus (yey!)

hann bara ta två bilder med min polaroid (eller, det var rättare sagt Cecilie som tog dom) för sen var bilderna bara helt vita när dom kom ut ),:  får se om jag lyckas göra något med den (hoppas, hoppas...)

Igår köpte jag en ny jacka också (och lite annat...) här får ni bilder!                                                                   

t-shirt: carlings

jacka: vero moda

mörk-blå tjock-tröja: carlings

tavla: second hand

lånade också sagan om ringen på biblioteket, 1336 sidor! (hela triologin alltså) gaah! undra om jag klarar av det..




snygga flätor Astrid ;) och gud! har Alex köpt moped?? :O nice!

kram Kamila! (bilderna blev konstiga igen -_-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: