astridnkamila

Fly ♥

Kategori: Allmänt

Åh äntligen helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skönt att man bara ska ta det lugnt hela helgen, i ♥ weekends!
Idag har det också varit skönt i skolan, först hade vi DISA, sen hade vi en kul föreläsning fram till lunchen. Nej, ni läste inte fel, jag skrev faktiskt kul. Jag vet inte riktigt om föreläsningar är kul, men den här var rolig och intressant. Den handlade om miljön. Iallafall så sen hade vi skiiitgod (förlåt) mat. Det vattnas i munnen när jag tänker på den mmmmmmmm! Sen läste vi bok på svenskan och min lärare verkade gilla mitt reportage mycket, och sånt är ju alltid bra (y)
Btw, Martin köpte en jätte snygg affish till mig, jag vet inte vrf hehe.., motivet var Star Wars. Alltså den är verkligen jättestor! Den är typ lite old fashion, me gusta! Ni får en bild senare :)
Nu till något helt annat, jag vill ha det här nagellacket! Me gusta mucho! Annars har jag inte varit så inne på
nagellack men den här känns...hur ska man säga ehehe..vi säger bara me gusta hahah! Bilden blev inte bara liiiite stor haha! Pöss! /astrid
me gusta!

Kommentarer

  • Magda säger:

    sv: ja jävla skit! VILLE JU FÖLJA MED JU :( ÅH!

    tack astrid, tyvärr kommer jag inte kunna följa med.. ni får ha det så kul ändå! & åk lite skidor åt mig också är du snäll!

    puss :*

    2012-03-27 | 15:06:04
    Bloggadress: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: