astridnkamila

Sommar och sol!

Kategori: Allmänt

Jag är jätteledsen för en dålig uppdatering! Kan inte skylla på någon annan än mig..men det har varit soligt och varmt det här senaste dagarna och vem vill sitta inne med en dator då? Juste, jag har fått S O M M A R L O V!! Himelskt härligt! Men det känns som att det snart tar slut och jag blir alltid lika stressad! Bara att ligga och slappa eh hel dag får mig att känna att jag bara slänger bort.. typ dagarna!
Hade på min konfirmationsklänning, den broderade med gammelrosa kjol från H&M. Önskade dock att jag var lite brunare om benen men vädret har ju varit lite "fucked up". Vi var i Slottsparken och vädret var lite gråmulet men sen sprack det upp! Emma, jag och hennes kompis fotade lite efter det och jag ska lägga upp bilder från det när jag får bilderna från Emma.
Efter det stack vi in till stan och mötte upp en härlig bunt med goa människor och sen gick vi och åt på en italiensk resturang. Mums filibaba! Lite senare på dagen åkte jag, Dolores och stammisarna på fritidsgården till bion och såg The Avengers. Den var bra och rolig men jag och Antonio förstörde nog filmen för alla med våra diskussioner haha! Kommer att sakna de verkligen över sommaren! Filmen var seg i slutet dock och tog aldrig slut, Jesus Christ! Ironman var klart den bästa hjälten men Captain America var såååå snygg! *Dreglar* :D
Häromdagen var jag med min kompis Tilda och vi bänkade framför hennes laptop för att se The Ring, usch! Den kryper under skinnet verkligen, men Grudge är läskigare dock! Senare på kvällen gick jag över till Dolores och Anja och lagade god mat! Spaghetti med tomatsås, kommer du ihåg den rätten Kamila?
Vi tittade på Project X som var skitkul och pinsam haha! Handlar om några töntar som ska ha en grym födelsedagsfest, istället urartar den sig t.ex. killens pappas dyskitdyra bil bler nerkörd i poolen och filmen slutar med att huset och grannarnas hus brinner upp! Tips, se den! :D
De senaste dagarna har jag bara slappat och jobbat på brännan! Chilllade med Dolores idag och sen badade vi i grannens pool, Årets första dopp! Herregud, bara det är ett tecken på att vädret har varit konstigt! Jordens undergång hjälp..!
Soliga kramar!/ Astrid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: