astridnkamila

Sweet dreams..

Kategori: Allmänt

My god..är trött men kan ändå inte sova! Fuck it, jag vet ju själv att jag kommer dö på morgonen imån! Kommer att stiga upp vid halv sex eller något för vi åker till Stockholm vid 7. 7, det är galet och jag tror inte att vi kommer att åka iväg innan det. No way haha!

Idag har vi haft "kärleks-tema". Om sex och samlevnad. Trevligt, trevligt NOT! Aja det är väl skönare att slippa att ha vanliga lektioner. Vi var i tvärgrupper, alltså små grupper från hela åttan blandat. Fick lära mig om könsorgan, tolka låttext och rita "Lust". Vilket fint ord egentligen, lust. Låter bra i munn!

Olga åkte idag till Ljungnäs. Tiden går så fort, jag menar det kändes som bara några år sen vi var där och fiskade och skrämde upp varandra. Blodfläckarna, kommer du ihåg Kamil? Rös till lite, minnen alltså! <3

Jag hoppas mitt klänningsval blir bra imorgon, ska ha en svart, tajt, veckad, second hand klänning. Väldigt fin! Ska klä ner den lite med jeansjacka och kanske min trogna converse. Och pärlorna såklart! Classy! ;) laddar upp en bild om det är bra teckning, promise! :)

Godnatt folket! Xoxo/ Astrid

P.S Kamila jag kommer jättegärna, kan fråga en kompis om det är det du menar? :)) det ser ut som jag är naken -.- är ej det! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: