astridnkamila

Sushi- Dreams

Kategori: Allmänt

Hej alla fina! Ledsen för en dålig uppdatering, när jag försöker uppdatera på mobilen så funkar det inte och så står "bad connection". Vaf*n är det? Jag var i centrala Stockholm och där stod det samma sak! Får ryck på den här appen ibland. Och eftersom jag inte alltid har så bra tillgång till datorerna här hemma så blir det inte alltid en uppdatering där heller, suck. Men man kan ju såklart inte bara skylla på tekniken utan JAG måste också bättra på mig såklart! :) Igår hade jag jättetrevligt med Dolores, Anja och Fanny, tack för den dagen tjejer! D, A och jag åt på en god sushi resturang, men jag var visst inte särskilt kunnig hehe! Letade efter ett par jeansshorts och åh vad svårt det var att hitta! Iallafall ett par ljusa, korta shorts med lite snygg slitning! Köpte tillslut några, men vet inte hur jag ska göra med de.. Och idag har jag färgat håret hos Fanny (tonat då) ni får en bild imorgon! Enligt mig själv så blev det bra! Men ska sussa nu, Godnatt! /Astrid :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: