astridnkamila

Sims dröm

Kategori: Allmänt

 
 
Hejsan allihopa! Ledsen för en dålig uppdatering, vill bara njuta av att inte göra ingenting för någon dag. Typ bara flyta med (även om jag kommer att ångra det så jävla mycket sen..).
 
Idag har jag införskaffat detta spelet. The Sims 3 Pets. Åhhh längtar tills imorgon då jag kommer få spela det! Har suktat efter det en lång tid nu och eftersom det var 50% rea så tvingade jag pappa till datorn för att betala. Haha, eller inte riktigt så..och jag vet, hur många 14/15:åringar spelar fortfarande sims? En, iallafall för jag kommer nog aldrig växa ifrån detta spel! Kalla mig barnslig spelnörd, men skiter fullkomligt i det! Gör saker som jag tycker är kul och that´s it!
 
Den första hunden jag ska göra är Frasse! Absolut, han får det bli haha! Challenge, me gusta! ;)
 
Ska dra mig tillbaka nu så jag kan gå upp tidigt imorgon och spela hela morgonen! 
 
                                Kram!/ Astrid
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: