astridnkamila

Legoland land!

Kategori: Allmänt

I morgon är det Grundlovsdag (ska inte till skolan, hehe, jag kanske inte är den ända, men i alla fall) som ni ser, så ska jag till Legoland! måste vakna ganska tidigt, men det blir säkert värt det :)! dom har någon ny sak med pingviner and stuff, låter väl mysigt. Ska dit med Cecilie, Linette och Maria :) Det tar ju bara en halv timme at åka dit, konstigt att jag inte har varit där i typ två år? hm...
Det är ju somma snart! (Gud vad jag överdriver med mina utropstecken,men punkter och saker är ju tråkiga...) måste hinna planera allt på typ en månad... Astrid! du får självklart komma hit och se det nya huset och allt :) och gärna ta någon svensk piggelin med dig! (jeg menar inte glassen, haha, fastän jag har undrat varför i hela friden dom inte säljer dom här i Danmark) jag lovar att skriva på facebook! detta inlägget börjar bara bli något sjukt konstigt, så jag kan ju fortsätta med att säga att jag har FÄRGAT HÅRET!! ville bara få uppmärksamheten här, det är faktiskt bara topparna :) en bättre bild kommer senare, nu är det mörkt ute, så man kommer typ inte se nån skillnad, men här är det väl! (bild tagen under ifrån..mh, flattering)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: