astridnkamila

hej på er!

Kategori: Allmänt

förlåt för att jag inte har skrivit något på länge. Jeg skulle ju ha åkt till Legoland i tisdags, fast det blev inte till nåt för att jag fick sjukt ont i magen. Jeg cycklade ner till stan, och just när jag var så nära busshållplatsen, så åkte jag hem igen (känner på mig att alla tyckte det var väldigt intressant, i alla fall...) upp för backen, som jag hatar av hela mitt hjärta. Nu till lite nyare händelser... I fredags var Trine, Cecilie och Linette och jag och "shoppade". Jag köpte nagellack, en sån där ring til håret, och en ring. Okej, den lilla historien var lite väl kort, ni får en annan. Igår var jag och Cecilie och hälsade på hennes häst :) jag som är sjukt rädd för hästar, ja. Det värsta är, när jag blir rädd för att hästen ska känna att jag är rädd, if that makes any sense. Jag lyckades i alla fall rida på den :3 hade helt glömmt hur kul det var :)
Jag vet inte hur, men jag har lyckats få Loreens vinnarlåt Euphoria på några av mina kompisars hjärnor. heheh... åh vad jag har lust att se en skräckis. Jag och Trine har planerat att se "barnhemmet" eller som den heter på engelska "the orphanage" en dag, du vet den vi såg hos dig Astrid? :) jag vågade inte ens se trailern på youtube, haha...men gawd va bra den var! jag kommer aldrig kunna sova igen.
hejdå! här får ni en blid. Eiffeltornet igen, stackars folket som kom med på bilden, hahah. 
juste, Astrid! ja, det var precis det jag menade, förlåt för mitt rättså otydliga språk :p säg till när du skulle kunna komma :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: