astridnkamila

:)

Kategori: Allmänt

I går var det "tjejkväll", om et är det heter, hemma hos Michelle. Det var sjukt mysigt! grymt god mat också, väldigt vigtigt, hehe. Vi tittade på film, (inte alla vågade se skräckisen, I did!) grillade marshmallows klappade hennes får, hästar, hund och katt (Cecilie försökte ge sig på en höna också, haha). Minst sagt var det alltså en mycket lyckad kväll :) något som Astrid kanske skulle vara intresserad i, var att Adrian Lux var i Vejle för några dagar sen, fredag om jag minns rätt. Viste inte så mycket om det, så jag hann inte helt bestämma mig för om jag ville gå dit eller inte.
Just nu håller jag på med en månadsuppgift till på tisdag (matte.. -_-) och lite historia till i morgon. Juste, om ni undrar varför jag inte har varit så vänlig och lägga upp lite nya bilder (hm, det var inte många inlägg heller för den delen) så är det därför att en av min storasyrras kompisar har råkat få med sig vår kamera hem.
okej, det var nog allt för mig.
vi ses!
fin blus Astrid! och väldigt fin Olga för den delen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: