astridnkamila

home, home

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter fyra sköna dagar i Sverige :) och så åkte jag ju tåg helt själv...läskigt. På vägen hem från Köpenhamn kunde jag inte hitta vagn 72 där jag egentligen skulle sitta och fick nästan panik för att jag trodde jag hade hamnat på fel tåg. Fast allt gick ju bra. Jag hittade en plats i vagn 61 som också funkade helt perfekt. Sen när jag skulle av så märkte jag att jag hade suttit på en chokladbit en bra bit av vägen, så jag fick smyga ut och hoppas på att ingen hade tänkt sig glo på mina chokladtäckta byxor....det var väl det mesta! Jag hade så kul i Rinkabyholm, och jag saknar alla redan! fast nu har jag ju lite nya minnen igen :) 
 
 
en elefant som jag ritade i ritblocket jag fick av Astrid: 
 
 
Karin, Anja och jag utanför Max en sen kväll: 
 
 
Astrid i gräset på ett lite specielt ställe utanför Kalmar :) 
 
 
ha det så bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: